Vilnius užsieniečių akimis

Drąsios kampanijos, skirtos gerinti Lietuvos įvaizdį tarp užsieniečių, atsipirko. Sostinę vis
labiau vertina ne tik pailsėti atvykstantys svečiai, bet ir tarptautinio verslo atstovai.

Vilnius – mylimas miesto svečių

Daugiau nei 80 proc. Vilniuje viešinčių turistų džiaugiasi savo kelione, rodo naujausias miesto svečių nuomonės tyrimas. Pasitenkinimo miestu indeksas atspindi turistų nuomonę apie miestą, vilniečių svetingumą, apgyvendinimo, transporto, maisto ir kitų paslaugų kokybę.

Vilniaus reputacija elektroninėje erdvėje – tarp penkių geriausią reputaciją turinčių Europos miestų, rodo „European City Marketing“ indeksas.

Gastronominė sostinė

Miesto svečiams sekti paskui maisto kvapą Vilniuje dabar yra dar paprasčiau. Miesto turizmo skatinimo bei talentų ir investicijų pritraukimo agentūros „Go Vilnius“ parengtas Vilniaus restoranų gidas „47 Flavours of Vilnius (liet. „47 Vilniaus skoniai“) tapo patogiu įrankiu turistams ir patiems vilniečiams, ieškantiems naujų kulinarinių potyrių. Gide taip pat minimos Vilniaus turgavietės, kulinarijos studijos bei gurmanams skirti renginiai bei festivaliai. 

 

Fabijoniškių trauka

Pernai Vilniuje filmuotas ir du „Auksinius gaublius“ pelnęs mini serialas „Černobylis“ prisidėjo prie sostinės garsinimo. Kūrinys įkvėpė Vilniaus svečius domėtis autentišką atmosferą sukurti padėjusiomis vietomis, tarp kurių – gyvenamasis Fabijoniškių rajonas.

„Workation Vilnius“

Miesto turizmo skatinimo bei talentų ir investicijų pritraukimo agentūra „Go Vilnius“ antrus metus iš eilės kvietė užsienio verslus sostinėje išbandyti visame pasaulyje išpopuliarėjusį reiškinį, kai vienos įmonės darbuotojai vyksta atostogauti ir dirbti į kitą valstybę. Kas savaitę Vilniuje įsikūrė trys įmonės, kurioms buvo suteikta galimybė išbandyti miesto privalumus, užtikrinant patogią infrastruktūrą darbui bei pramogas laisvalaikiu.

„Where is Vilnius“

Šiemet svečiai į Vilniaus planetą buvo kviečiami pasitinkant juos įsimintina kampanija. Ją lydėjo tarsi į kitus pasaulius perkelti žymiausi sostinės objektai ir šūkis „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“. Mažiau nei 5 proc. Berlyno gatvėje apklaustų žmonių žinojo, kad Vilnius yra Lietuvoje, tad per šią kampaniją buvo siekiama akcentuoti nedidelį sostinės žinomumą užsienyje ir paversti tai privalumu.

Daugiau: whereisvilnius.com

„Relokacijos gidas“

Atnaujintu skaitmeniniu įrankiu „Relokacijos gidas“ pernai pasinaudojo daugiau nei 7 000 asmenų. Šis gidas paprastai ir patogiai paaiškina kiekvieną žingsnį, kurį tenka žengti į Vilnių gyventi ar dirbti atvykstantiems užsieniečiams.

Daugiau: govilnius.lt/relocate-and-live/relocation-guide